Ak nepôjdete voliť, ako keby ste volili Čaputovú

Ľudia, nemôžeme už čítať alibizmus niektorých ľudí s konzervatívnejšími hodnotami! Prečo máte pocit, že nemáte koho voliť? Spomedzi dvoch kandidátov je jeden, ktorý sa otvorene priznáva ku konzervatívnejšej orientácii ako Zuzana Čaputová. Netvárme sa, že nie je koho voliť. Je koho voliť a malo by byť povinnosťou každého, komu prekáža liberálno-mediálna nadvláda, aby šiel k urne a aby odovzdal hlas Marošovi Šefčovičovi. Neprepustíme predsa liberálnym radikálom prezidentský palác!

Jedna vec je byť nahnevaný, že váš obľúbený kandidát nepostúpil do druhého kola. Takýto hnev je samozrejme pochopiteľný. No keď ste pred týždňom a pól hádzali do urny volebný lístok v prospech jedného z konzervatívnych, alebo kresťanských kandidátov, nemôžete sa predsa v druhom kole len ticho prizerať tomu, ako nám tu protikresťanské, liberálne a antislovenské sily kradnú prezidentský úrad. Jedna vec je teda sklamanie, ktoré je pochopiteľné, no z úplne iného súdka je alibizmus, ktorý je v prípade týchto volieb absolútne neospravedlniteľný.

Je našou povinnosťou ukázať ľuďom, ktorí stoja za marketingovo vytvorenými politikmi, že s takouto formou volebných kampaní nesúhlasíme! Stalo sa to pri Andrejovi Kiskovi, stalo sa to pri Matúšovi Vallovi a Marekovi Hattasovi a teraz sa to deje pri Zuzane Čaputovej. Za pár týždňov vytvorení ľudia, do ktorých neznáme zdroje naliali obrovské peniaze. Komu sa to zdá byť v poriadku, tak to zjavne nie je človek, ktorému by na Slovensku čo i len trochu záležalo.

Veď si týchto dvoch kandidátov triezvo porovnajme. Zuzana Čaputová je narýchlo vytvorený marketingový produkt. Dajme si ruku na srdce, jej meno takmer nikto z nás tri mesiace dozadu nepoznal. Neznáma osoba, ktorá sa chváli pochybnou environmentálnou cenou a biznisovo motivovanou občianskou iniciatívou, sa z jedného dňa na druhý rozhodne o svojej kandidatúre a následne získa najviac hlasov v prvom kole. Veď z toho do slova a do písmena smrdí problém. Nedodržiava k tomu pravidlá kampane, najmä čo sa týka financovania. Prečo by sme teda mali veriť, že bude slušnou prezidentkou? Nevie jazyky, nemá skúsenosti so zahraničnou politikou a je absolútne nekvalifikovaná.

Jej súper, Maroš Šefčovič, je presným opakom. Je konzervatívnejší, ctí si krajinu, v ktorej sa narodil a vyrastal a v neposlednom rade je to oveľa kvalitnejší kandidát. Zahraničné skúsenosti, plynulá angličtina, francúzština a ruština, nulové kauzy, najvyšší stupeň previerok a transparentné financovanie – toto všetko robí z Maroša Šefčoviča niekoľkonásobne lepšieho kandidáta.

My ideme voliť Maroša Šefčoviča, podpredsedu Európskej komisie a najskúsenejšieho kandidáta. Ak nechcete nepriamo voliť Čaputovú a dostať ju tým do paláca, choďte ho voliť aj vy!

Táto stránka ukladá malé súbory (Cookies) na vašom zariadení. Tieto súbory cookie sa používajú na sledovanie počtu uživateľov našich webových stránok v súlade s Európskym nariadením o všeobecnom ochrane údajov. Ak sa rozhodnete odmietnuť akékoľvek budúce sledovanie, v prehliadači sa vytvorí súbor cookie, ktorý si túto voľbu zapamätá na jeden rok.

Prijať alebo Odmietnuť